--> Skip to main content

follow us

Arti Kata Badagok Serta Contoh Penggunaan Dalam Kalimat Percakapan Sehari-hari

Arti Kata Badagok Serta Contoh Penggunaan Dalam Kalimat Percakapan Sehari-hari


Blog Minangkabau -- Badagok adalah baso minang lamo nan alhamdulillah sampai kini masih digunoan atau masih banyak dipakai dalam percakapan sahari-hari. Badagok kalau dikategorikan masuak ka dalam baso minang kategori kato sifat. Kato sifat nan manunjuk an bantuak suatu benda. Orang atau tempat.

Tapi umumnyo kato badagok ko merujuk ka kato benda. Badagok sacaro umumnyo bararti rancak atau arti kato badagok ko dalam baso Indonesia adalah sesuai, Pas dan bagus. Umumnyo kato badagok ko digunoan dek urang minang dalam ma ota ota sahari-hari.

Baca Juga Contoh Pantun Minang lanyah, dan talago 

Contoh arti jo penggunaan kato badagok dalam kalimat pecakapan.

Badagok = bagus, pas,

Contoh kalimat :

Iyo badagok baju ko kalau ang yang makai

Arti dalam bahasa Indonesia

Pas sekali baju ini jika kamu yang makai

Nah bagaimana sanak, apolah paham jo arti lato badagok? Jikok alun paham mari bercengkrama di obrolan dan sanak bisa hubungi kontak kami di bagian bawah blogminangkabau.com ko.

Itulah arti kato badagok dalam baso minang dan vontoh penggunaannyo dalam percakapan sahari-hari hari. Sanak buliah riques kato apo nan ka di bahas. Silahkan tinggakan komentar dan share di facebook sabulumnyo. Mokasi sanak.

You Might Also Like:

Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar